PROCEDURA SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ "PATRON - ZAOPATRZENIE BHP"
1. WYBÓR PRODUKTÓW
- Klient przegląda ofertę sklepu, korzystając z dostępnej na stronie internetowej nawigacji.
- Po znalezieniu interesującego produktu, Klient może kliknąć na niego, aby przejść do strony z jego szczegółowym opisem.
- Na stronie produktu Klient wybiera parametry (jeśli dotyczy) i ilość sztuk, a następnie dodaje produkt do koszyka.
2. KOSZYK
- Po dodaniu produktów do koszyka, Klient może przejrzeć zawartość koszyka, edytować ilość produktów lub kontynuować zakupy.
- Po zakończeniu zakupów, Klient przechodzi do procesu zamawiania, klikając przycisk "Przejdź do kasy".
3. PROCES ZAMAWIANIA
- Na stronie kasy Klient wprowadza swoje dane kontaktowe oraz adres dostawy.
- Wybiera metodę płatności spośród dostępnych opcji.
- Klient może wprowadzić ewentualny kod rabatowy, jeśli go posiada.
- Przed złożeniem zamówienia Klient zobaczy podsumowanie zamówienia wraz z kosztami dostawy.
- Po sprawdzeniu poprawności danych Klient potwierdza zamówienie, klikając przycisk "Złóż zamówienie".
- Klient jest przekierowany na stronę płatności, gdzie dokonuje płatności za zamówienie.
4. POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA
- Po zakończeniu procesu płatności, Klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia na podany adres e-mail.
- Potwierdzenie zawiera informacje o zamówionych produktach, kosztach, terminie dostawy oraz numerze zamówienia.
- Klient może sprawdzić status swojego zamówienia na swoim koncie klienta, jeśli takowe posiada.
5. REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Sklep przystępuje do realizacji zamówienia po potwierdzeniu płatności.
- Klient otrzymuje powiadomienie o wysłaniu zamówienia wraz z informacją o numerze przesyłki (jeśli dotyczy).
- Termin dostawy zależy od wybranej formy dostawy i lokalizacji Klienta.
Procedura składania zamówień obowiązuje z dniem jej ogłoszenia.